top of page
  • תמונת הסופר/תHD

הדפסה על חולצות בית ספר

חולצות בית ספר לאחידות ותחושת שייכות


אפשר לראות לאחרונה לא מעט מוסדות חינוך שהחליטו לחזור לשיטה של תלבושת בית ספר אחידה, דבר שהיה מאוד נפוץ ומקובל בעבר עד לפני כעשרים שנה. לא ניתן להופיע בבית הספר ללא תלבושת אחידה. למרות שיש קצת שוני בין סגנון הבנים והבנות, ישנם קווים מנחים לסגנון פשוט כמו טי שירט או סווטשרט ובאחד ממספר צבעים אחידים המותרים. חולצות אלו חייבות להיות מודפסות עם לוגו בית הספר.


הנוחות שבהזמנה


מאוד קל להזמין אצלנו תלבושת בית ספר או חולצות בית ספר. לא צריך לצאת ולהסתובב שעות,ניתן להזמין בטלפון או באמצעות האתר, להגדיר לנו את סוג החולצה מתוך שלל החולצות שאנו מייבאים למטרה זו , צבע, שם בית הספר, אזור בית הספר ומספר החולצות המבוקש, לשלם בטלפון בקלות ולבוא לקחת לאחר כמה ימים. יש ברשותנו את קבצי הלוגו של רב בתי הספר בארץ ולעתים נדירות נבקש לשלוח את הקובץ אלינו.


איכות ההדפסה


אם כבר חולצות לבית ספר אז שיהיו איכותיות. יש היום אפשרות לחולצות עם הדפסת מדבקה, חולצות עם הטבעה, או חולצות שמודפסות בלייזר. כמה שההדפסה תהיה איכותית יותר כך הבגד יישאר שמיש זמן רב יותר מה שיחסוך כסף וייתן עוד קצת שקט להורים.


למה חולצות בית ספר מודפסות תורמות במסגרת בית הספר ?


להרגיש חלק מהמסגרת


לא מעט אנשי מקצוע מתחום החינוך ומתחום הפסיכולוגיה מצביעים על הצורך של תלבושת אחידה בשביל שהתלמיד ירגיש שהוא חלק ממסגרת מה שעשוי להשפיע על הלימודים והציונים שלו. כשכל אחד מגיע לבית הספר איך שהוא רוצה ואין משמעת בכל הקשור ללבוש זה מתבטא בתוצאות. בעבר הבינו את זה והקפידו על זה אך היום זה מורכב יותר מכיוון שיש גם לא מעט הורים שמתנגדים לכך ורוצים שהילד שלהם יגיע לבית הספר איך שהוא רוצה.


פחות בלגן להורים


הורים, בעיקר כאלו שיש להם כמה ילדים קטנים ויש להם לא מעט על הראש, חלקם ישמחו לפתור בעיה אחת לפחות והיא לבוש לבית ספר. כשיש חולצות אחידות לא צריך לשבור את הראש מה לתת לילד ללבוש ולא צריך לריב איתו על בגד כזה או אחר. יש לבוש ספציפי שהוא חייב ללבוש ואותו הוא לובש.


מניעת מעמדות ותחרות


היום בעידן בו אנו חיים יש משפחות שונות במצב כלכלי כזה או אחר. יש כאלו שאין להן בעיה של כסף והן יכולות להרשות לעצמן לקנות בגדים יקרים ויש כאלו שלא יכולות להרשות לעצמן בגדים כאלו. כשמדובר על בית ספר יש לכך חשיבות רבה, תלמיד שמגיע מבית עם קשיים כלכליים וילבש בגדים פחות אופנתיים ופחות יוקרתיים, עלול להרגיש שהוא במעמד נמוך יחסית לאחרים. כשיש אחידות בבגדים ובעיקר בחולצות שהולכים עמן לבית הספר אין את הבעיה הזו. כולם שווים וכולם נראים אותו הדבר.




bottom of page