top of page
  • תמונת הסופר/תHD

ביגוד לעובדים ומדי עבודה לחורף ולקיץ

בגדי עבודה ממותגים מהווים כיום חלק בלתי נפרד בעסקים שמכבדים את עצמם בין אם אלה מפעלים יצרניים, חברות ועוד. ביגוד לעובדים הופך משמעותי הן מבחינת קוד הלבוש והן מבחינת המיתוג של העסק. יש לקחת בחשבון שיש עובדים אשר זקוקים לביגוד עבודה מאסיבי שתפקידו להגן עליהם מפני פגיעות ויש עובדים אשר זקוקים לביגוד המהווה עבורם סמל סטטוס יוקרתי. בכול אופן בין אם מדובר בצורך כזה או אחר, טוב לדעת שניתן למצוא מבחר חולצות לעסקים במגוון סגנונות, שניתן למצוא מבחר הדפסים ושניתן למצוא מגוון עזרים משלימים שגם כן כוללים את מיתוג בית העסק.


בגדי עבודה- שני יתרונות חשובים


כשחולצות לעסקים מגיעות עם הדפס הלוגו של החברה, או לחלופין עם מלל שמגדיר את מהות בעלי התפקיד (למשל צוות אבטחה), הרי שניתן להרוויח שני יתרונות באמצעות אותו פריט בודד – הן פריט ביגוד עבודה והן מיתוג. אי לכך כל עסק צריך להכיר חנות הדפסה על חולצות, וזאת כי חולצות מודפסות הפכו להיות פריט חובה אצל מגוון עסקים – בין אם מדובר בעסקים קטנים ובין אם מדובר בעסקים יותר גדולים ויוקרתיים.


ביגוד לעובדים מבחינה כלכלית


יש מקומות בהם בית העסק מעניק לעובד תקציב עבור בגדי עבודה או ביגוד לעובדים, אך כל עוד ניתנות מטעם בית העסק חולצות לעובדים, הרי שניתן להוריד את הסעיף, או לכל הפחות להפחית את הסכום שהוא מציין. אי לכך על כל בית עסק לבחון כיצד הוא מעדיף לנקוט. רכישת מדי עבודה למפעל או לעסק יחסכו לעובדים הוצאות והם יעריכו זאת. בנוסף לכך ניתן לרכוש בגדי עבודה ממותגים לקיץ או לחורף ובכך להתאים את הצרכים של בית העסק שלכם לצרכים של העובדים שלכם.


רווח כפול


חשוב להבין כי בגדי עבודה ממותגים כגון שחולצות ממותגות לעובדים עשויות לא רק להוות מענה פרקטי, אלא בין היתר הן גם מסוגלות להוות מתנה עבור העובדים, ולו כי עובדים תמיד שמחים לקבל פריטי לבוש. רכישת ביגוד לעובדים תחסוך לעובדים כסף ובכך אלה לא יצטרכו להוציא כסף פרטי עבור לבוש שמיועד לעבודה. אי לכך, כל עוד ניתן גם לתמוך במורל של העובד וגם לקדם את העסק. רכישת ביגוד עבודה ממותג באמצעות שירותי הדפסת חולצות אשר כוללים את הלוגו אות את שם בית העסק, יניבו עבורכם רווח כפול ומשמעותי.


הדפסה על כובעים


הדפסה על כובעים מהווה אלמנט משלים לסיטואציה בה מדפיסים על בגדי עבודה כגון חולצות עבודה, מדי עבודה, מכנסי עבודה ועוד וזאת כיוון שבאופן שכזה ניתן להעניק לעובד אלמנט שימושי נוסף. כלומר, לא מדובר בעוד חולצה מודפסת, אלא עתה מדובר בפרט שונה לגמרי. מכאן שאם נעצור ונבין שגם את הכובע הממותג עם שם החברה וגם את את החולצה שממותגת עם שם החברה ניתן ללבוש (או לחבוש) במגוון מיקומים משתנים שאינם בהכרח קשורים לעבודה, הרי שניתן להפיץ כמה שיותר את שמו של בית העסק. אי לכך, גם אם אין זו חובה להעניק לעובד אלמנטים מעין אלו, הרי שמדובר ברווח נקי – הן מבחינת שביעות הרצון של הלקוח והן מבחינת הפרסומת.




bottom of page