top of page
  • תמונת הסופר/תHD

חולצות לטיול שנתי

חולצות מצחיקות לטיול שנתי-שיהיה כיף


חולצות לטיול השנתי יוצרות איחוד וחיזוק גאוות היחידה של הכיתה. הזמנת חולצות מודפסות שכאלה מחזקת מאוד את תחושת הביחד ומאחדת את קבוצת התלמידים שמטיילים יחדיו מספר ימים במסגרת הפעילות הבית ספרית. רכישה והדפסה של חולצות מצחיקות לטיול שנתי ממתגות את האירוע הנהדר, יוצרות אווירה מהנה לאורך הטיול ומגבשת את כל החבורה. טיול שנתי הוא אחד מאותם אירועים במהלך שנת הלימודים בו התלמידים נושמים קצת אויר, משנים אוירה ואוגרים כוחות לקראת המשך הלימודים. טיול שנתי נועד למטרות אלו ולא פחות מכך גם לגיבוש של התלמידים ולכן חשוב שהוא יתוכנן בקפידה. הוא צריך להיות עם מסלול שיתאים לכולם ולאו דווקא לאלו שיש להם כושר גופני גבוה, הוא צריך להיות מעניין, הוא צריך להיות עם אוכל כייפי והוא צריך להיות עם אטרקציות מעניינות כאלו שישאירו חוויות עוד זמן רב לאחריו. אך טיול כזה צריך להיות גם עם אלמנטים שיגרמו לאותו גיבוש ואחת מהן היא חולצות לטיול שנתי, כאלו שכל התלמידים ילבשו וירגישו אחדות, גאוות יחידה וכמובן גם ירגישו משוחררים (ברמה מסוימת). אין ספק כי חולצות מצחיקות לטיול שנתי או חולצות עם סלוגן מגניב כזה שכולם מכירים, ייצור אווירה מהנה וישדרג את האווירה לאורך כל הטיול. החלטנו להעניק לכם כמה רעיונות לחולצות כאלו, חולצות שיעשו את העבודה.


רעיונות להזמנת חולצות מודפסות מצחיקות ומגניבות


חולצות לטיול שנתי מטבע הדברים צריכות להיות חולצות עם כיתוב הומוריסטי. הן צריכות להיות קשורות לחוויה של התלמידים במוסד הלימוד שהם לומדים עם קריצה קטנה לצוות המוסד, אך כמובן בטעם טוב וללא הגזמה. חולצות כאלו לא צריכות להיות פוגעניות במי מהצוות אך יכולות להיות עם הומור בטעם טוב גם אם מדובר על "ירידה" קטנה על ההנהלה או על צוות המורים. בדרך כלל יש בכל כיתה או שכבה לפחות תלמיד אחד עם כשרון ציור או איור, תלמיד אחד שיכול לעשות את העבודה מצוין וכל מה שצריך הוא להעביר את הציור הזה להדפסה. היום שלא כמו בעבר לא חייבים לגשת פיזית בשביל להדפיס חולצות לטיול שנתי אלא גם אפשר לשלוח את הקובץ דרך הרשת.


להקפיד על איכות…


בדרך כלל כשמדובר על חולצות לטיול שנתי מדובר על חולצות במימון התלמידים. כשהתלמידים או ההורים שלהם מממנים את זה כולם רוצים לחסוך כמה שיותר מה שעלול להיות בעייתי בשלב מאוחר יותר. הדפסה לא איכותית כמו הדפסה על ידי הדבקה יכולה להיות עוגמת נפש אחת גדולה מכיוון שברגע שהתלמידים ייכנסו למים במהלך הטיול או שהחולצות הללו יעברו כביסה לא הרבה יישאר מההדפסה. אז מה האפשרויות? הנה שתי אפשרויות טובות יותר להדפסה איכותית שאולי עולה מעט יותר אך שווה את הכסף.


שיטות הדפסה


יש שתי שיטות נוספות להדפסה מעבר לשיטה הישנה של הדבקת מדבקה. יש הדפסה מוטבעת שזו נחשבת בדרך כלל לאיכותית, הטבעה של הציור או האיור בשיטה מקצועית שעושה את העבודה. השיטה הטבה והאיכותית יותר היא הדפסה על ידי לייזר מה שברוב המקרים יחזיק את ההדפסה זמן רב מכיוון שהיא תהיה כבר חלק מן החולצה.

חשוב אם כן לחשוב טוב מה יהיה על החולצות הללו וחשוב לא פחות לתת את הדעת לאיכות שלהן. חשוב שכולם יהיו מרוצים ושכל אחד יקבל את הגודל שמתאים למידות הגוף שלו.


איזה סוג של חולצות לבחור


עדיין מתלבטים איזה סוג של חולצות להדפיס- בין אם חולצות מצחיקות לטיול שנתי, חולצות עם סלוגן מגניב ומקורי או אולי בכלל הדפס ייחודי המתאים לכיתה? אנחנו ממליצים לכם לשבת ביחד ולבחור את הסגנון שהכי מתאים לכם. הזמנת חולצות מודפסות מצחיקות וייחודיות היא קלה ופשוטה. אצלנו תזכו לשירות מהיר ואדיב עם משלוח עד הבית. אז אם יש לכם שאלות או שחסר לכם מידע הנכם מוזמנים ליצור עימנו קשר או להתקשר לטלפון 03-5582565 ונשמח לעמוד לרשותכם, לייעץ ולהכווין מניסיוננו הרב בתחום.




bottom of page